Snowflake Socks

Disse er jeg nesten litt skamløst fornøyde med. Da jeg løp som en gal de i underkant av to timene jeg hadde til rådighet i Edinburgh, fant jeg garnbutikken McAree Brothers. Der hadde de det utgåtte garnet Regia Kaffe Fasett, som jeg alltid har ønsket meg til å strikke Snowflake-sokkene. Opprinnelig ville jeg strikke de lik disse sokkene, men ettersom de ikke hadde fargen jeg ville ha ble det heller 02902, som har litt kaldere toner. Bunnfargen Regia Extra Twist Merino 16212. Haha, jeg var faktisk ikke klar over at det var merino før nå, på grunn av en klistrelapp! Ett nøste av hver holdt

Her er sokkene på Ravelry! Er veldig fornøyd. Begynner å få dreisen på sokkestrikk nå.

Skal si jeg måtte bøye meg på snedige måter for å få tatt disse bildene med mobilen mens jeg poserte med sokkene på!

Leave a Reply

