Røde selbuvotter

Da jeg var på tur i Skottland i juni fikk jeg det for meg at jeg skulle strikke selbuvotter, for å kvitte meg med noe av Siljagarnet mitt. Det gikk i vei i underkant av et nøste svart 301 og et nøste rødt 309, på pinne 3. Gikk opp fra anbefalte pinne 2,5 til 3 fordi srikkefastheten min er …noe for seg selv. Oppskriften er hentet fra Terri Sheas bok Selbuvotten.
Her er de på Ravelry!

Jeg er veldig stolt over å ha strikket på tomlene med en gang jeg ble ferdig. Ja, etter et par sokker da.

Leave a Reply

