Elg i Solnedgang – votter

Elg i solnedgang er jo verdens beste motiv, så det er jo klart jeg måtte lage votter av det.

Oppskriften kommer fra Annemor Sundbøs ‘Norske vottar og vantar’ som er tidenes vottebok, spør du meg. Bøkene hennes er generelt fenomenale. Gromkoste meg med ‘Usynlege trådar i strikkekunsten’ da jeg egentlig skulle lese til eksamen i romjula og januar.

Jeg strikket disse på pinne 2,5 i Silja sokkegarn (80/20 ull og akryl) og trengte ikke mer enn ett nøste fra hver farge. En fornøyelse å strikke, og jeg føler meg skamløst fin når jeg har de på meg. :3

Leave a Reply

