Pent kledde Schnauzere

Min julegave til dyra i år var drakter basert på denne DROPS-oppskriften, bare at jeg byttet ut mønsteret med Marius, Setesdal og Gotlandströja (kjent som Pippitröja). Sistnevnte gikk naturligvis til svensken.

Først ut er Kassie i sin Marius, strikket i Sandnes Smart. Mønsteret på 18 masker gjentas 5 ganger, altså er den 90 masker i bredden.

Setesdal ble lagd til Ronja i DROPS Lima. Mønsteret går over 20 masker og jeg tror jaggu det og ble gjentatt 5 ganger, altså 100 masker.

Helt til slutt har vi Pippitröjan i DROPS Lima (med innslag av Karisma i de blå stripene), som sikkert også gikk på 100 masker om ikke mer. Amy er en kraftig dame.

2 thoughts on “Pent kledde Schnauzere

  1. Hei! Hvorfor i alle dager har jeg ikke sett bloggen din før?? Så mye fint du lager! Jeg likte naturligvis hundegenserne best – så fine! Må se å få strikket en til hunden min også – stakkars, hele familien kles opp i ull, mens hun må fly rundt splitter naken…
    Ha en finfin dag!

    • Heihei! Tusen takk skal du ha!
      Det kan nok skyldes at jeg har hoppet litt fra domene til domene, og er generelt helt grønn på å promotere bloggen min.
      Men ja, hundedyret må jo få seg klær. De blir så sure og nusselige! Men Mariushunden fant da ut at det ikke var så dumt da hun var på en særdeles kald skitur forleden.

Leave a Reply

